.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
واگذاری حوزه سلامت مازندران به بخش خصوصی
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: واگذاری فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بخش خصوصی از 25 تا 100 درصد در حال انجام است.

(ایسنا: «قاسم جان بابایی» در نخستین نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان‌های منطقه یک کشور -مازندران، گیلان و گلستان- در ساری گفت: واگذاری فعالیت‌های دانشگاه علوم پزشکی مازندران به بخش خصوصی از 25 تا 100 درصد در حال انجام است.

وی افزود: در سیستم پرستاری با واگذاری‌هایی که شد هزینه‌ها از 12 میلیارد تومان به 9 میلیارد تومان کاهش یافت که این امر 26 درصد کاهش هزینه را برای دانشگاه به‌دنبال داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران تصریح کرد: بخش اورژانس بیمارستان امام رضا آمل به بخش خصوصی واگذار شد و شرکت مربوطه با به‌کارگیری چهار متخصص، ماهانه 45 میلیون تومان به دانشگاه وجه پرداخت می‌کند.

وی با بیان این‌که باید واگذاری ام‌آی‌آر، رادیوگرافی و سایر بخش‌های این بیمارستان نیز در دستور کار قرار گیرد، افزود: اگر تعرفه‌ها در واگذاری‌ کمی ارتقا پیدا کند می‌توانیم به‌صورت رقابتی در این عرصه حاضر شویم.

جان‌بابایی با تأکید بر این‌که در حوزه بهداشت در دنیا واگذاری‌ها به خوبی انجام شده است، افزود: مازندران و استان فارس پایلوت اجرای طرح پزشک خانوار شهری هستند و رضایت مردم از پزشک خانواده در شهر به اندازه روستاست.

وی با اعلام این‌که میانگین عمر بیمارستان‌های مازندران بالای 45 سال است، یادآور شد: 40 درصد تخت‌های بیمارستانی نیز در مازندران فرسوده است.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.102 seconds.